DOPRAVNÍ NEHODY
Poskytujeme pomoc poškozeným klientům při dopravních nehodách a kompletní likvidace pojistných událostí.
Jako smluvní partner a zástupce pojišťoven Vám pomůžeme celý průběh likvidace pojistné události usnadnit a vyřešit přímo v našem autoservise bez jakýchkoliv zbytečných průtahů.
Aby celý proces likvidace proběhl bez problémů, standardně a rychle, je za potřebí splňovat určité podmínky a doložit potřebné doklady k likvidaci pojistné události:
-
protokol (zápis) o dopravní něhodě, který bude řádně, čitelně a správně vyplněn. Pokud si nebudete jisti správností vyplnění tohoto formuláře, jsme Vám vždy k dispozici na nonstop telefoním čísle +420 777 829 106, kde Vám rádi poradíme. Můžeme také přijet na místo dopraní nehody, kde za Vás vše vyplníme a provedeme fotodokumentaci přímo z místa dopravní nehody. V případě, že na Vašem vozidle nebo na vozidle druhého účastníka silničního provozu mohla přesahovat částku vyšší jak 100.000,- Kč, vznikne škoda třetí osobě, nebude rozhodnuto o vině nebo dojde ke zranění osob, musíte v těchto případech volat Policii ČR.
-
VTP (velký technický průkaz) - pokud bude vozidlo leasingové společnosti nebo autopůjčovny, zažádá se o kopii
-
zelená karta - pojistná smlouva - pojistná smlouva je důležitá tehdy, kdy budete uplatňovat škodu z havarijního pojištění. U každého havarijního pojištění je samozřejmostí spoluúčast. Výši spoluúčasti si sjednává klient sám a při pojistné události bude odečtena z pojistného plnění. Tuto spoluúčast je klient povinnen uhradit při předání vozidla po opravě v autoservise
-
řidičský průkaz osoby, která byla v době pojistné události (dopravní nehody) řidičem poškozeného vozidla
-
plná moc - doloží řidič, který byl v době dopravní nehody účastníkem, avšak není majitelem havarovaného vozidla. Tato plná moc bude vystavena majitelem havarovaného nebo jinak pošozeného vozidla řidiči.
- devinkulace - v případě, že je vozidlo na úvěr nebo leasing je nutné doložit číslo leasingové smlouvy či úvěru, abychom mohli o devinkulaci zažádat u leasingové společnosti za klienta
Tyto podklady jsou nutné k vyřízení pojistné události. Při předložení těchto formalit můžeme započít nahlášení dopravní nehody na pojišťovně, provést prohlídku s fotodokumentací vozidla a opravu Vašeho vozidla.
Během opravy Vašeho vozidla MŮŽETE BEZPLATNĚ využívat NÁHRADNÍHO VOZIDLA.
POZOR, POJIŠŤOVNY NEHRADÍ
- spoluúčast u havarijně pojištěných vozidel
- DPH u fyzických osob které jsou plátci DPH
- DPH u právnických osob